Támogatás

Technikai támogatás

A műszaki támogatáshoz hajtsa végre az alábbi lépéseket a probléma gyors felderítése érdekében. Forduljon bátran ahhoz a kereskedőhöz, akitől a terméket vásárolta – örömmel segítenek, a legmagasabb know-how birtokában vannak és feladatuk közé tartozik az Ön támogatása.
01

Nézze meg a termék kézikönyvét

A termék kézikönyvei tartalmaznak hibaelhárítási és telepítési utasításokat, hibakódokat, jellemzőket, műszaki előírásokat és határértékeket.
A fenti legördülő menüben válasszon ki egy terméket, hogy megkeresse a termékéhez tartozó kézikönyvet
02

Rendszerellenőrzés elvégzése és források megtekintése

A Victron Energy terméke mindig egy nagyobb rendszer része. Végezzen rendszerellenőrzést a probléma feltárásához és tekintse meg a hasznos forrásainkat a megoldás kereséséhez.
A termékek kézikönyvei kritikus információkat nyújtanak az Ön Victron berendezésének biztonságos és megbízható használatához, ezért telepítés előtt elolvasásuk alapvetően fontos, vagy pedig forduljon valakihez további támogatásért. Végezzen rendszerellenőrzést a probléma behatárolásához, mielőtt a támogatáshoz fordulna – ezzel felgyorsíthatja az esetet, mivel a kereskedők is ilyen mélységben akarnak betekinteni ahhoz, hogy megfelelő támogatást nyújtsanak.
Person takes of the bottom plate of a Multiplus-II GX product
Ne feledje, hogy a Victron Energy terméke mindig egy nagyobb rendszer része.

Amikor rendszerellenőrzést végez, kérjük figyeljen a következőkre:

  • Az akkumulátorok régiek, töröttek vagy üresek?
  • Vannak hibás vagy meglazult biztosítékok, kábelek vagy szakaszoló kapcsolók?
  • Túl magas a váltakozó áramú terhelés, vagy rövidzárlat lépett fel?
  • Hibás az erősáramú hálózat, vagy elromlott a generátor?
  • A generátorok helyesen vannak beállítva?
  • Megfelel a rendszer a terméknek?
  • A rendszer helyesen van konfigurálva?

Olvassa el a Victron Bekötés korlátlanul című útmutatóját és ellenőrizze, hogy a rendszer villamos bekötése megfelelő-e.

A tudásbázis

Tekintse meg termékenként a gyakori kérdéseket

Keressen a közösség tudásbázisában
Böngésszen a népszerű közösségi témák között, keressen a tudásbázisban vagy tegyen fel kérdést a szakértők közösségének.
Keressen a tudásbázisban
A Victron szakembere a Victron berendezéseivel felszerelt autó mellett

Helyi kereskedő elérhetőségei

Forduljon ahhoz a kereskedőhöz, ahol a terméket vásárolta (akkor is, ha webshopban – pl. Amazon, eBay – vásárolta). Minden kereskedőnk teljes körű képzésben részesült, és hatáskörük kiterjed arra, hogy segítsenek Önnek a termékkel kapcsolatban és a műszaki támogatást nyújtsanak. A szavatossági igényeket is rajtuk keresztül lehet intézni. Forduljon a kereskedőjéhez vagy hozzon létre támogatási igényt; ezáltal – a terméke gyári száma alapján – automatikusan a megfelelő forgalmazóval lép kapcsolatba.
Contact your local dealer Create a support request to your dealer Not sure who to contact

Victron Professional

Amennyiben termékeinkkel és megoldásainkkal kapcsolatban részletes képzésre van szüksége, rendelkezünk online tanfolyamokkal. A képzés magába foglal videókat, kiegészítő erőforrásokra mutató hivatkozásokat és az ismereteit felmérő vizsgákat. A sikeres elvégzést egy tanúsítvány igazolja. Az online képzéséhez ingyenes Victron Szakmai fiók szükséges.
Register for free Log in
A Victron szakembere a Victron berendezéseivel felszerelt autó mellett