A műszaki támogatáshoz hajtsa végre az alábbi lépéseket a probléma gyors felderítése érdekében. Forduljon bátran ahhoz a kereskedőhöz, akitől a terméket vásárolta – örömmel segítenek, a legmagasabb know-how birtokában vannak és feladatuk közé tartozik az Ön támogatása.
01
Nézze meg a termék kézikönyvét
A termék kézikönyvei tartalmaznak hibaelhárítási és telepítési utasításokat, hibakódokat,
jellemzőket, műszaki előírásokat és határértékeket.
A fenti legördülő menüben válasszon ki egy terméket, hogy megkeresse a termékéhez tartozó kézikönyvet
02
Rendszerellenőrzés elvégzése és források megtekintése
A Victron Energy terméke mindig egy nagyobb rendszer része. Végezzen rendszerellenőrzést a
probléma feltárásához és tekintse meg a hasznos forrásainkat a megoldás kereséséhez.
A termékek kézikönyvei kritikus információkat nyújtanak az Ön Victron berendezésének biztonságos és megbízható használatához, ezért telepítés előtt elolvasásuk alapvetően fontos, vagy pedig forduljon valakihez további támogatásért. Végezzen rendszerellenőrzést a probléma behatárolásához, mielőtt a támogatáshoz fordulna – ezzel felgyorsíthatja az esetet, mivel a kereskedők is ilyen mélységben akarnak betekinteni ahhoz, hogy megfelelő támogatást nyújtsanak.
Ne feledje, hogy a Victron Energy terméke mindig egy nagyobb rendszer része.
Amikor rendszerellenőrzést végez, kérjük figyeljen a következőkre:
Az akkumulátorok régiek, töröttek vagy üresek?
Vannak hibás vagy meglazult biztosítékok, kábelek vagy szakaszoló kapcsolók?
Túl magas a váltakozó áramú terhelés, vagy rövidzárlat lépett fel?
Hibás az erősáramú hálózat, vagy elromlott a generátor?
Úgy tűnik, az Ön böngészője nem támogatja a legfrissebb technológiai megoldásokat, így ennek a résznek a megfelelő megtekintését; kérjük, mérlegelje korszerűbb böngésző használatának a lehetőségét.
Forduljon ahhoz a kereskedőhöz, ahol a terméket vásárolta (akkor is, ha webshopban – pl. Amazon, eBay – vásárolta). Minden kereskedőnk teljes körű képzésben részesült, és hatáskörük kiterjed arra, hogy segítsenek Önnek a termékkel kapcsolatban és a műszaki támogatást nyújtsanak. A szavatossági igényeket is rajtuk keresztül lehet intézni. Forduljon a kereskedőjéhez vagy hozzon létre támogatási igényt; ezáltal – a terméke gyári száma alapján – automatikusan a megfelelő forgalmazóval lép kapcsolatba.
Amennyiben termékeinkkel és megoldásainkkal kapcsolatban részletes képzésre van szüksége, rendelkezünk online tanfolyamokkal. A képzés magába foglal videókat, kiegészítő erőforrásokra mutató hivatkozásokat és az ismereteit felmérő vizsgákat. A sikeres elvégzést egy tanúsítvány igazolja. Az online képzéséhez ingyenes Victron Szakmai fiók szükséges.