Ez a webhely teljes egészében napenergiával üzemel.

Próbálja ki a VRM demót
Összes napenergia-termelés
MWh
Watt
Napenergia-kihozatal

Need support?

A Victron termékek világméretű forgalmazói hálózattámogatással
rendelkeznek. Victron képzésekkel és erőforrásokkal látja el forgalmazóit azzal
a céllal, hogy megfelelő értékesítési, támogatási, szervizelési, tervezési és
garancia szolgáltatásokat biztosítson az ügyfelek számára. Ez magába foglalja a
webshopon keresztüli online értékesítést is. Mi azt szeretnénk, hogy nagyszerű
tapasztalatai legyenek a termékeinkkel kapcsolatban. Amennyiben az Ön
forgalmazója nem tud segíteni, lehetőség van arra, hogy felvegyék a kapcsolatot
egy Victron Managerrel, aki biztosítani fogja a szükséges képzést
.

1 Lépés
Olvassa el a termék Kezelési Útmutatóját

Az Ön Victron Energy termékére vonatkozó kezelési útmutató a Letöltések menüben található.

2 Lépés
Végezzen rendszerellenőrzést

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön Victron Energy terméke mindig egy nagyobb rendszer részét képezi.

Amikor rendszerellenőrzést végez, kérjük figyeljen a következőkre:

  • Régiek, töröttek, vagy üresek az elemek?
  • Van hibás vagy laza biztosíték, kábel vagy szakaszoló?
  • Vajon túl magas az AC terhelés, vagy rövidzárlat lépett fel?
  • Hibás az áramhálózat, vagy elromlott a generátor?
  • Megfelelően vannak a generátorok beállítva?
  • Megfelel a rendszer a terméknek?
  • Megfelelően van a rendszer beállítva?

3 Lépés
Vegye fel a kapcsolatot a forgalmazójával

Vegye fel a kapcsolatot azzal a céggel, ahol a terméket vásárolta. Termék és technikai támogatással, valamint garancia igénnyel kapcsolatos kérését hozzájuk intézheti.

Első szintű támogatásnyújtásában szakképzett forgalmazóink vannak, akik az Ön segítségére lesznek a probléma megoldásában.

Ez akkor is érvényes, ha a terméket webshopon keresztül vásárolta. A probléma megoldása érdekében, vegye fel a kapcsolatot azzal a webshoppal, ahol a terméket vásárolta.

Kérjük, készítse elő az alábbi információkat amikor kapcsolatba lép velük:

  • Mikor és hol vásárolta a terméket?
  • Melyek a többi rendszerelemek?
  • Mit próbált tenni a probléma megoldására?
  • Képek a telepítésről.
  • Idézze fel és adjon pontos leírást azokról a lépésekről, amelyek a problémát okozták, és azt a működést, amit jelenleg észlel.

Találja meg az Ön forgalmazóját a Forgalmazó keresése segítségével.

Termékeinkről információt és videókat teszünk közzé ezen a weboldalon,
valamint a Disqus kommentkezelő platformon keresztül lehetőséget biztosítunk a
véleménynyilvánításra. Ezek a kommentek nem töltenek be támogatásnyújtási
funkciót. Az ott megválaszolt kérdések kezelési útmutatóval, adatlappal, vagy
forgalmazóval kapcsolatosak
.