Gyakorlati teszt: napelemes modulok

A Mono, Poly, PERC és Dual napelemes modulok összehasonlítása valós feltételek mellett.

Teljes napelemes hozam: --
S
Teljes napelemes hozam: --
S
Teljes napelemes hozam: --
S
Teljes napelemes hozam: --
S
Teljes napelemes hozam: --
E
Teljes napelemes hozam: --
W
Románia
--
--
Telepítés napja: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Sugárzás mértéke

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Támogatás

Garancia és javítások

Évtizedek óta tartó, az áramellátással kapcsolatos kihívások innovatív megoldása után tudjuk, hogyan hozhatjuk létre olyan robusztus összekapcsolt termékek széles választékát, amelyek még a legzordabb éghajlati viszonyok között is teljesítenek. Az 5 éves standard garanciánkkal mindez megnyugtató üzemeltetést biztosít az elkövetkező években. És ha valami elromolna, akkor a kereskedőink világméretű hálózata által kínált gyors és tisztességes javítási szolgáltatásunk Ön mellett áll.
warranty

5 év garancia

Növelhető 10 évre

A Victron Energy alapesetben 5 év garanciát nyújt az áramellátó termékekre*. Ez a bekerülési költség további 10 %-a ellenében 10 évre bővíthető. A garanciális ügyek kezeléséhez további információkért forduljon a kereskedőjéhez vagy küldjön támogatási igényt a kereskedőjének. * kivéve akkumulátorainkra: a savas ólomakkumulátorokra 2 éves garanciát, a lítium akkumulátorokra 3 év garanciát kínálunk.

Javítások

Világméretű javítóhálózat

Hivatalos kereskedőink feladata, hogy ellássák Önt a gyors és hatékony javításhoz szükséges instrukciókkal. A hatalmas, világméretű javító hálózatunkra támaszkodhatnak, amely a legtávolabbi területeket is gyors szervizzel látja el.

Támogatás

Create support request

Before you send a support request for support, repairs or warranty cases, please mind the following for fast handling:

The manuals are checked for troubleshooting and error indications

A system check is performed and the results can be shared

This way your dealer can better diagnose the issue and provide a quicker solution more easily.

Based on your product’s serial number we connect you to the original dealer, who is responsible to follow up on your request. After submission of the request you will receive the dealers contact info and you’ll get to review your support experience.

Create a support request