A Mono, Poly, PERC és Dual napelemes modulok összehasonlítása valós feltételek mellett.
* Ez egyterepi teszt, és az eredmények adott helyen lévő, adott berendezésre vonatkoznak.,vizsgálja meg, hogy melyik a legjobb megoldás a saját esetében, mivel az eredmények eltérők lehetnek a környezeti tényezők hatásai alapján.
A galvanikus leválasztó megakadályozza az elektrolitikus korróziót. Blokkolja a parti áram földelővezetékén keresztül a hajóra jutó kisfeszültségű egyenáramot. Az ilyen áram ugyanis korróziót okozhat a hajó víz alatti fémelemeiben, például a hajótörzsben a hajócsavarban, a tengelyben, és így tovább.
A galvanikus leválasztó belsejében két, egymással ellenpárhuzamosan kapcsolt dióda található. Az ilyen típusú kapcsolás alkalmazása esetén a diódák mindkét irányban lehetővé teszik az elektromos áram működését, viszont csak egy bizonyos feszültségbeli küszöbérték felett. A diódák vezetőképességét biztosító egyenáramú feszültség körülbelül 1,4 V.
Az izolátor közvetlenül a hajó 230 V-os csatlakozása mögé van telepítve. A galvánelemes izolátorból előremenő feszültség magasabb, mint a fémek közötti potenciálkülönbség. Ennek eredményeként ez a feszültség nem teszi lehetővé az áramvezetést, és ezért a galvanikus leválasztó megakadályozza az elektrolitikus áramot. Viszont ha a váltakozó áramú áramkörben (nagyobb) hibafeszültség van jelen, a diódák átengedik az áramot, és a maradékáram-eszköz megszakítja azt.